BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, June 11, 2011

Dilema?

Yes..Betul...Semalam dan hari ini penuh dengan dilema.
Dilema?
Dilema lebih kurang macam serba salah la kiranya..Keadaan di mana terasa jika buat, tak patut, apabila tak buat kesian. Jadi, kita perlu buat satu keputusan drastik apabila keadaan mendesak.
Bila difikirkan kembali, baru lar tahu jalan penyelesaiannya.

Dalam sehari macam2 boleh jadi....Pertama berselisih faham dengan rakan dari sekolah lain hanya kerana masalah kecil. Masalah ini timbul kerana merasakan dirinya menggangu saya apabila onlne. Rasa-rasanya kalau diberitahu beribu kali pun ,dia masih tidak memahami..Apakan daya..
*serupa macam tak nak berkawan lagi la tu..

Kedua..
Dilema kerana tidak memberi kerja kursus kepada rakan. Terhutang budi yu memang ade rasanya apabila dirinya telah menyelamatkan keadaan dengan memberi contoh kerja kursus..tetapi tujuan sebenar saya hanya untuk membuat rujukan. Saya faham masa tidak menunggu kita tapi mesti ada jalan penyelesaiannya selain daripada copy paste...Pelawaan untuk memberi sedikit kerja saya di harap dapat diterima.


Buat yang terasa hati, saya mohon maaf sangat2......


maaf dari saya  




Sudah baca, jangan lupa tinggal kata.
Assalamualaikum..

0 comments: